Comarch ERP Optima Handel

comarch logo marki

od 81,00  netto (99,63  brutto)

Comarch ERP Optima moduł Handel

Funkcjonalności modułu Optima Handel:

  • wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych;
  • fiskalizacja sprzedaży dla osób fizycznych;
  • obsługa transakcji w złotówkach i w walutach obcych;
  • wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat);
  • sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu;
  • prowadzenie rejestru usług i kontrahentów;
  • wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych;
  • dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży
  • prowadzenie wielu magazynów jednocześnie;
  • określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO);
  • przeprowadzenie inwentaryzacji;
  • prostą produkcja;
  • bezpośrednią integrację z kurierem DPD;
  • obrót opakowaniami kaucjonowanymi;
  • ewidencję wyrobów węglowych;
  • tworzenie deklaracji Intrastat;
  • współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów;
  • monitorowanie przewozu towarów wrażliwych za pomocą SENT
  • prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch e-Sklep, wszystko.pl);
  • współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż;
  • współpracę z drukarkami i kasami fiskalnymi, terminalami płatniczymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet;
  • generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_WB, JPK_MAG.

Moduł Handel w wersji Plus posiada dodatkowo:

  • rozbudowana gospodarka magazynowa/;
  • oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami, dzięki czemu Użytkownik może zdecydować, z której dostawy lub którą sztukę o określonych cechach chce wydać z magazynu;
  • wystawienie Faktur Zakupu/Sprzedaży oraz Paragonów na towary pochodzące z różnych magazynów.

Moduł Optima Handel w wersji chmurowej:

Dostępny jest tylko w wersji Plus.

Program można używać w następujący sposób:

  • stacjonarnie – klasyczny zakup oprogramowania. Jest ono instalowane na firmowym serwerze, daje możliwość indywidualnego i samodzielnego administrowania systemem.
  • w chmurze – wersja dostępna w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej. Logowanie do programu następuje z poziomu przeglądarki internetowej
    na dowolnym komputerze. Oprogramowanie zainstalowane jest w bezpiecznym Comarch Data Center w Krakowie.

Informacje dodatkowe

Pozostałe
wersja: Brak wyboru

standard, plus

instalacja: Brak wyboru

stacjonarna, w chmurze miesięcznie