Rachmistrz Nexo krok po kroku – szkolenie multimedialne

insert logo marki

299,00  netto (367,77  brutto)

Produkt dostępny na zamówienie

Rachmistrz nexo krok po kroku

Multimedialne szkolenie Rachmistrz nexo krok po kroku szczegółowo omawia obsługę systemu Rachmistrz nexo – od instalacji i opisu interfejsu po dokładne przedstawienie funkcji i modułów programu (m.in. prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów, ewidencje VAT, obsługa środków trwałych, umów i płac, finansów, rozliczeń, wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS). Omówiona została również funkcjonalność Rachmistrza nexo PRO.

Wszystkie zagadnienia opisano w przystępny sposób i w atrakcyjnej formie. Liczne filmy krok po kroku pokazują, jak wykonywać poszczególne operacje. Wygodna nawigacja ułatwia poruszanie się między poszczególnymi częściami szkolenia.

Rachmistrz nexo krok po kroku  to 10 godzin nauki, 12 lekcji, kilkaset slajdów i kilkadziesiąt filmów.

Tematy omówione w szkoleniu:

  • Instalacja – kreator wdrożeniowy.
  • Interfejs programu – omówienie budowy programu i rozwiązań interfejsowych.
  • Kartoteki – klienci, wspólnicy, pracownicy, instytucje.
  • Księgi – podatkowa księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja przychodów (ryczałt).
  • Dekretacja dokumentów – obrazy dokumentów, opisy księgowe.
  • Komunikacja online pomiędzy klientem a biurem rachunkowym.
  • Schematy dekretacji – tworzenie automatycznych zapisów w księdze handlowej oraz ewidencjach VAT.
  • Ewidencje VAT – sprzedaż, zakup, obsługa metody kasowej, korekty VAT.
  • Środki trwałe – kartoteka środka trwałego, plany amortyzacji, operacje na środkach trwałych.
  • Umowy i płace – umowy o pracę i cywilnoprawne, ewidencja list płac oraz list rachunków do umów cywilnoprawnych.
  • Ewidencje pomocnicze – remanenty, ewidencja eksploatacji pojazdów, rozliczenia właścicielskie (składki ZUS wspólników, składki ZUS z innych źródeł itp.)
  • Finanse – kasa firmowa (operacje kasowe, sesje oraz raporty kasowe), rachunki podmiotu (operacje bankowe, dyspozycje oraz wyciągi bankowe), obsługa bankowości elektronicznej.
  • Ewidencje rozliczeń – rozrachunki, sesje rozliczeniowe, windykacja, kursy walut.
  • Deklaracje skarbowe oraz ZUS.


Wymagania techniczne:

  • komputer z procesorem klasy Pentium 400 MHz (lub szybszym);
  • 1 GB pamięci RAM (lub więcej);
  • system operacyjny Microsoft Windows 2000 SP3 PL, Windows XP PL, Windows Vista PL, Windows 7 PL, Windows 8 PL;
  • dowolny napęd CD-ROM.
Ważne!

Każdy użytkownik musi najpierw założyć konto na stronie insert: akademia InsERT

Po założeniu takiego konta, można zakupić szkolenie. Inaczej nie będzie mogli zrealizować zamówienia.

W dostępie online licencja zezwala na korzystanie jednemu użytkownikowi zarejestrowanemu w Akademii InsERT (dlatego prosimy podczas składania zamówienia podać adres e-mail na jaki będzie rejestrowana licencja).