Subiekt Nexo krok po kroku – szkolenie multimedialne

insert logo marki

249,00  netto (306,27  brutto)

Produkt dostępny na zamówienie

Multimedialne szkolenie Subiekt nexo krok po kroku szczegółowo omawia obsługę systemu sprzedaży Subiekt nexo – od instalacji i opisu interfejsu po dokładne przedstawienie funkcji i modułów programu (dokumenty, asortyment, zamówienia, urządzenia fiskalne, cenniki, magazyn, finanse, rozliczenia i inne).

Subiekt nexo krok po kroku

 Multimedialne szkolenie Subiekt nexo krok po kroku szczegółowo omawia obsługę systemu sprzedaży Subiekt nexo – od instalacji i opisu interfejsu po dokładne przedstawienie funkcji i modułów programu (dokumenty, asortyment, zamówienia, urządzenia fiskalne, cenniki, magazyn, finanse, rozliczenia i inne). Omówiona została również funkcjonalność Subiekta nexo PRO.

Wszystkie zagadnienia opisano w przystępny sposób i w atrakcyjnej formie. Liczne filmy krok po kroku pokazują, jak wykonywać poszczególne operacje. Wygodna nawigacja ułatwia poruszanie się między poszczególnymi częściami szkolenia.

Subiekt nexo krok po kroku to 10 godzin nauki, 14 lekcji, kilkaset slajdów i kilkadziesiąt filmów.

Tematy omówione w szkoleniu:

  • Instalacja – kreator wdrożeniowy.
  • Interfejs programu – omówienie budowy programu i rozwiązań interfejsowych.
  • Kartoteki – klienci, wspólnicy, pracownicy, instytucje, asortyment.
  • Urządzenia zewnętrzne – drukarki i kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych.
  • Cenniki – główne i dodatkowe (ustalanie cen dla asortymentu).
  • Zarządzanie zamówieniami – zamówienia od klientów i zlecenia do dostawców.
  • Magazyn – wydania, przyjęcia, inwentaryzacja.
  • Dokumenty – faktury zakupu i sprzedaży, faktury zaliczkowe oraz VAT marża, korekty dokumentów, obsługa metody kasowej.
  • Finanse – kasa firmowa (operacje kasowe, sesje oraz raporty kasowe), rachunki podmiotu (operacje bankowe, dyspozycje oraz wyciągi bankowe), obsługa bankowości elektronicznej.
  • Ewidencje rozliczeń – rozrachunki, sesje rozliczeniowe, windykacja, kursy walut.
  • Ewidencje dodatkowe – dokumenty wewnętrzne, dekretacja dokumentów, komunikacja z biurem rachunkowym.


Wymagania techniczne:

  • komputer z procesorem klasy Pentium 400 MHz (lub szybszym);
  • 1 GB pamięci RAM (lub więcej);
  • system operacyjny Microsoft Windows 2000 SP3 PL, Windows XP PL, Windows Vista PL, Windows 7 PL, Windows 8 PL;
  • dowolny napęd CD-ROM.

Ważne!

Każdy użytkownik musi najpierw założyć konto na stronie insert: akademia InsERT

Po założeniu takiego konta, można zakupić szkolenie. Inaczej nie będzie mogli zrealizować zamówienia.

W dostępie online licencja zezwala na korzystanie jednemu użytkownikowi zarejestrowanemu w Akademii InsERT (dlatego prosimy podczas składania zamówienia podać adres e-mail na jaki będzie rejestrowana licencja).