Opis
Zakres pomoc zdalna obejmuje jedną z następujących usług:
- Pomoc przy konfiguracji komputera/programu
- Diagnoza usterki zgłaszanej przez klienta
- Pomoc w obsłudze oprogramowania
- Programowanie nagłówka drukarki fiskalnej
Zalety
- Szybkość interwencji
- Ograniczenie kosztów interwencji
Ograniczenia
- W większości przypadków możemy pomóc w ciągu 1-2h, natomiast mogą się zdarzyć sytuacje, że wszyscy nasi specjaliści są zajęci i wykonamy usługę nawet następnego dnia roboczego. Prosimy to uwzględnić.
- Usługa dedykowana jest dla naszych klientów.
Warunki korzystania z usługi
- Zamawiający przed zamówieniem usługi pomocy zdalnej kontaktował się z pracownikiem firmy TECHKAS i uzyskał potwierdzenie możliwości jej realizacji;
- Warunkiem wykonania usługi jest dostęp do internetu u Zamawiającego;
- Pomoc zdalną realizujemy przy pomocy oprogramowania Teamviewer. Link dostępny w sekcji Wsparcie techniczne
Klient wykupujący usługę pomocy zdalnej może skorzystać z promocyjnej ceny na oprogramowanie antywirusowe G DATA Antywirus w wersji OEM.
Ważne: Jeśli zależy Państwu na czasie i wykonaniu usługi w przeciągu kilkunastu minut to sugerowana forma płatności – szybki przelew online. Po przekierowaniu do systemu płatności prosimy nie wybierać opcji zwykły przelew, bo w tym przypadku czas realizacji moze wynieść nawet do 2 dni.