Książka serwisowa kasy fiskalnej to bardzo ważny dokument, w którym rejestrowane są wszystkie przeglądy, interwencje i naprawy. W przypadku zaginięcia książki serwisowej kasy fiskalnej należy wykonać jej duplikat. Procedura jest inna w zależności od producenta kasy lub drukarki fiskalnej:
ACLAS
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
DATECS
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
EMAR
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
ELZAB
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
FAREX, ELEMIS, TELESTAR
Należy wypełnić wniosek o wydanie duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
POSNET
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
SHARP/ELCOM/TORELL
Należy wypełnić zgłoszenie wydania duplikatu, który znajduje się tutaj. Wypełniony dokument należy przesłać na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.
NOVITUS
Wystarczy przesłać zamówienie na duplikat książki podając numer unikatowy urządzenia fiskalnego na adres mailowy duplikaty@techkas.pl. Skontaktujemy się z Państwem celem finalizacji zamówienia.